Muslimani u Francuskoj sanjaju o islamskoj teokratskoj državi i šerijatski zakon

Pin It

Međutim, prema njegovim riječima: „cilj je vrlo jasan: u konačnici od Francuske i Europe napraviti kalifat nametanjem šerijatskog zakona. Realnost je neizbježna: utopistička želja za integraciju te populacije i predviđanje dugoročnog mirnog suživota s Europljanima opasna je i neodgovorna iluzija za našu i budućnost naše djece.

Istraživanje u 70 „umjerenih” džamija u Francuskoj pokazuje da muslimani sanjaju o islamskoj teokratskoj državi koja primjenjuje šerijatski zakon koji propisuje: odsijecanje ruku lopovima, premlaćivanje neposlušnih žena, zagovaranje džihada antisemitizam, zabranu homoseksualnosti, sekularizma..

Nedavno je jedan hrvatski istraživač bio intervjuiran na televiziji za anketu oko migranata u Hrvatskoj i naivno zaključio: ”Nemaju nas namjeru osvajati!“. Je li naš sjajni intelektualac čuo za 40-ak no-go zona (često s barikadama) u Marseilleu u koje i policija teško ulazi što i sama potvrđuje. Inače, upitna je znanstvena metodologija toga istraživanja. Što obvezuje migrante da govore istinu našem naivnom hrvatskom istraživaču? Ništa! Je li taj stručnjak ikad čuo za islamski separatizam na Zapadu? Govore li džamije koje imaju velik utjecaj na svoje vjernike sve o svojim agendama… Službeno? A neslužbeno?

Trogodišnje istraživanje novinara u džamijama u Francuskoj

Na ta je pitanja pokušao odgovoriti jedan francuski novinar, ali na vrlo ozbiljan način. O tom istraživanju koje je pseudonimom potpisao Etienne Delarcher izvijestio je vrlo pozitivno francuski ljevičarski dnevnik La Montagne:

”Ogorčen površnim tretmanom islama u medijima, francuski se novinar tri godine sastajao s imamima pretvarajući se da je obraćenik pa objavio knjigu ”U srce islama Francuske”. Zaključak: najbrutalnije odredbe Kur’ana prenose se doslovno, ali često s osmijehom. Dok su imami uvjereni da teokracija ostaje idealan režim. Pitao sam 15 vjerskih vođa treba li odsjeći ruke lopovima, a 14 ih je odgovorilo potvrdno”, to je samo jedan od mnogobrojnih primjera iz istraživanja Etiennea Delarchera.

Tijekom tri godine posjetio je jednom ili više puta ukupno 70 džamija. ”Namjerno nisam ciljao džamije koje su identificirane kao žarišta radikalizacije”, objašnjava autor istraživanja koje je proveo koristeći se skrivenom kamerom dok je snimao razgovore s imamima. Za sve što je napisao, novinar je sačuvao i dokaze: desetke sati snimki govora vjerskih vođa koji su tjerali ljude na zločine u ime poštivanja riječi Proroka. Te su snimke, kako navodi tjednik Marianne, vidljive i na društvenim mrežama kako što su Facebook i You tube.

La Montage nadalje piše: ”Ovo istraživanje pobija svaku ideološku pristranost, a još više islamofobičnu. Pročitajte ga kako biste uvidjeli profesionalno solidan pristup”.

Ono što je tog televizijskog novinara nagnalo da se više mjeseci posveti tako osjetljivoj temi je ”vrlo površan tretman islama u medijima, posebno audiovizualnim medijima. Njime se bave urednici, a ne terenski novinari”.

Cilj je istraživanja uroniti u ”običan” islam. Metoda Etiennea Delarchera temelji se na ispitivanju imama o točkama sukoba s francuskim društvom i o kompatibilnosti zakona Kur’ana sa zakonima Francuske.

Patrijarhat

Kao dio izravnog razgovora s ovim novim ”vjernikom”, različiti imami sudjeluju u ”festivalu nesputanog patrijarhata”.

Nigdje se ne dovodi u pitanje patrijarhalni autoritet nad ženama; bračni savjeti koje daju imami su jezivi. U slučaju uporne neposlušnosti žene, ako mužev ”savjet” da je vrati na pravi put nije dovoljan, ”mora ju udariti (…) , ali ne u lice, jer riskira da joj slomi nos ili iskopa oči pa bi bio prisiljeni to platiti”, objašnjava imam.

Novinar Delarcher izjavio je za Sud Radio: ”Ogromna većina imama mi je rekla da žene trebaju dobiti upola manje nasljedstva od muškaraca.”

Tjednik Causeur nacionalno orijentirane Elisabeth Lévi pisao je da ”umjereni” imami propovijedaju apsolutnu poslušnost žena za želje njihovih muževa: ”Danas te tvoj muž treba u krevetu, nećeš reći ne, to je obavezna poslušnost”, kaže ”umjereni” imam iz Villeurbannea.

Jesu li feministice koje uvijek automatski brane ”manjine” svjesne što ih čeka ako islamisti zavladaju? Svakako, već se vidi u kvartovima Zapada da se Europljanke često ne usude nositi kratke suknje usred ljeta, nego nose duge suknje ili hlače, što pokazuju istraživanja u Rimu i Parizu objavljena u časopisu Valeur Actuelles (kojeg posjeduje tajkun blizak Macronu).

Što bi radili homoseksualcima?

A evo što se u ”umjerenim” džamijama poučava o homoseksualcima.

”Svi se slažu u tvrdnji da homoseksualac mora biti ubijen. Ipak, razlikuju se u načinu izvršenja ubojstva. Paljenje naživo, srušiti zid na njega i ostaviti ga da umre, baciti s vrha najvišeg zida pa dokrajčiti kamenjem…

Tjednik Valeurs Actuelles prenosi: ”Etienne Delarcher bio je zapanjen kontrastom između često ljubazne i nasmijane dobrodošlice njegovih sugovornika i sadržaja njihovog govora. To nikada nije govor mržnje, osim možda protiv homoseksualnosti. To je ljubazno izrečen radikalizam. Zabilježene izjave potječu iz privatnih razgovora, a ne iz propovijedi petkom. Javni diskurs mnogo je više kontroliran jer uvijek postoji prijetnja protjerivanjem”, analizira novinar.

Teokratska vizija države – žele primijeniti šerijat

Tijekom svoje istrage Delarcher je razgovarao i s vjerskim vođama koji su se distancirali od doslovnog tumačenja Kur’ana, ali ”svatko od njih je predlagao svoje tumačenje tih tekstova napisanih prije više od tisuću godina”. Rezultati toga sveobuhvatnog istraživanja pokazuju da duh prosvjetiteljstva uglavnom ostaje na vratima francuskih džamija.

Mnogo govorimo o islamistima, ali srž problema je u tome što je islam nereformirana religija. Nije bilo nadogradnje. ”Muslimansko bratstvo”, koje je na nišanu, zapravo nema radikalniji diskurs od onoga koji je aktualan u takozvanim ”umjerenim džamijama”.

”Osim idealizacije nenadmašnog zlatnog doba – ranih dana islama, ni jedan od mojih sugovornika nije branio sekularizam, oni se nadaju dolasku teokratskog sustava. Kada jedan od intervjuiranih imama pred ”preobraćenikom” kritizira Islamsku državu, on odmah preporučuje knjigu iz srednjeg vijeka koja veliča džihad i smrt mučenika za vjeru”.

Delarcher naglašava: ”Velika većina ispitanih vjerskih vođa ima teokratsku viziju države: žele primijeniti šerijat. U njihovoj viziji društva, religija i politika su pomiješane”.

Zagovaranje džihada u Francuskoj

Na društvenoj mreži X novinar piše da ”umjerena” džamija Kremlin-Bicêtre (južno od Pariza) podmuklo zagovara džihad, antisemitizam, itd:

”Ova džamija je posebna, doslovno je pored sinagoge. Prostorna blizina je predstavljena kao simbol tolerancije. U Svetoj knjizi pariške džamije napominje se što je Allah rekao za Židove: ”Uvijek su skloni lažima, uvijek su pohlepni za nezakonitim dobitkom” (Kur’an 5.42).

Imam daje ”obraćeniku” knjigu koja će odgovoriti na sva njegova pitanja, a ta knjiga je Vjerska politika Ibna Taymiyye. Taj teolog rođen u drugoj polovici 13. stoljeća vrlo je popularan u salafističkim krugovima. Njegova knjiga je bezuvjetna molba za ekspanzionistički kalifat, koji nemilosrdno uništava sve one koji se suprotstavljaju Allahovim zakonima.

Evo primjera što autor piše kako bi uvjerio vjernike da se pridruže džihadu: ”Onaj tko provodi džihad, uvijek će biti osuđen na jedan od dvaju sretnih ishoda, ili pobjedu i trijumf, ili mučeništvo i raj. Stvorena bića moraju nužno živjeti i umrijeti, džihad koristi njihov život i smrt kako bi postigao vrhunac blaženstva u ovom i budućem životu dok napuštanje džihada donosi nevolju u ovom i budućem životu”.

Delarcher zaključuje: ”Zamislimo da nisam infiltrirani novinar, nego pravi obraćenik. Ako se nakon čitanja ove knjige uvjerim u ono što sadrži, onda je jedini mogući politički izlaz pridružiti se džihadističkoj skupini. Reklamirati takvu knjigu potpuno je neodgovorno. U ovoj džamiji tvrde da su umjereni, ali tijekom moje istrage vidio sam da promiču amputaciju ruku lopovima i pogubljenje otpadnika”.

Mitski ”islam prosvjetiteljstva” i takija

Naravno, uvijek će se moći reći da je određena džamija ”umjerenija”, ali rezultat ankete je poučan. Dok se politički lideri u Francuskoj, ne znajući ništa o islamu, i dalje oslanjaju na mitski ”islam prosvjetiteljstva” za rješavanje poteškoća integracije muslimana u francusko društvo, ova trogodišnja istraga pokazuje da reforma islama zapravo nije na dnevnom redu.

Na koncu, iz istraživanje se zaključuje da francuske džamije masovno (iako ne sve), bez moralne dvojbe prakticiraju ”svetu laž”, takozvanu takiju – po uzoru na sveti rat koji još nije počeo.

Mnogi od onih u Hrvatskoj koji naivno vjeruju da se vrši imigracija ”umjerenih” muslimana trebali bi pročitati ovu knjigu i zapitati se o takiji koja mnogim strujama islama omogućuje da lažu nevjernicima (kršćanima) u ”slučaju opasnosti”. O kakvoj je opasnosti riječ? Očito o opasnosti da Europljani znaju što velik dio muslimana misli.

Po načelima takije razlikuju se neslužbeni diskursi za muslimane u džamijama i diskurs koji je zapravo služben za francusku javnost i koji su vrlo često suprotni.

Naivni bi mogli pomislit da nije tako crno i da tako razmišljaju samo muslimanske elite, a ne dobronamjeran prosječan musliman. Problem je što te elite istom podučavaju svakog petka u zajednicama koje vrlo poslušno prakticiraju svoj vjerski nauk.

Za razumijevanje cijelog fenomena migracija vrlo je bitan podatak da 75 % muslimana u Francuskoj prakticira vrlo rigorozan ramazanski post u usporedbi s 3 % francuskih katolika koji poste, kao što prenosi dnevnik 20 Minutes.

Muslimanska dijaspora u Europi općenito često više glasa za islamiste od stanovništva zemalja iz kojih potječu

Statistika je jasna: francuski muslimani većinski poslušno prakticiraju pa čak i misle ono što imami neslužbeno propovijedaju s velikim autoritetom po načelima takije, no ne mogu još primjenjivati šerijat jer su manjina. Zato iščekuju dan kad će postati većina.

Trebate li još jedan dokaz? To su izbori u Tunisu 2011. koji su izazvali skandal u Francuskoj jer su Tunižani u Francuskoj u konzulatima glasovali pretežno za islamiste kao što je tada naivno prenio Le monde u članku ”Mirni islamizam francuskih Tunižana”. Mirni? Osim lijevog Le Monda, već tada, nisu svi francuski analitičari tako neozbiljno i naivno shvatili taj većinski islamistički fenomen.

Konzervativci koji u Europi glasaju za ljevicu

Muslimanska dijaspora u Europi općenito često više glasa za islamiste od stanovništva zemalja iz kojih potječu (drugi poznati i dobro dokumentirani primjer su Turci). Dok ti isti muslimani u Europi glasaju za ljevicu u 80 do 90 % slučajeva, intimno su po svjetonazoru jako konzervativni, ali pragmatično za svoje interese su lijevo orijentirani.

To je drugi i vrlo jasan dokaz takije, a ljevica i centar često pristaju na većinu njihovih, čak i komunitarističkih zahtjeva koji se čak i suprotstavljaju sekularnosti europskih država.

Inače, očito ni ljevica ni LGBT zajednica nisu svjesne što će im se dogoditi ako jednoga dana islam dođe na vlast.

Ovaj statistički prikaz dovodi do zaključka da je koncept takije (lagati ako se osjećaju kao manjina u opasnosti) savršeno integriran (svjesno ili minimalno podsvjesno) u velikom dijelu podrijetlom neeuropskog muslimanskog stanovništva Europe.

To bi trebali znati naši stručnjaci kad naivno ispituju muslimanske migrante u Hrvatskoj. Velik postotak njihovih odgovora jer nevjerodostojan i neuporabljiv zbog takije.

Prije nekoliko dana Le Monde je prenio izjavu Bertranda Chamoulauda, šefa teritorijalne obavještajne službe u Francuskoj (DNRT) : ”Dva glavna rizika za nacionalnu koheziju su trgovina drogom i islamistički separatizam” (oba fenomena su povezana s manjinama). Moglo bi se zaključiti da obavještajne službe potvrđuju istraživanje E. Delarchera i da su vrlo vjerojatno blisko povezane s osobom koja stoji iza toga pseudonima.

Osvajačke, barem u civilizacijskom smislu, islamističke ciljeve većina muslimana u Francuskoj, i sasvim sigurno u drugim europskim zemljama, prihvaća svjesno ili barem podsvjesno jer ih tome svjesno i jasno uče brojne džamije, čak i kada se službeno predstavljaju kao umjerene.

”Napadaju sve dijelove društva i tvore mrežu”

Nije novinar jedini primijetio opasnost islama za sustav: prošlog proljeća, bivši ministar unutarnjih poslova Gérald Darmanin (čiji je djed musliman iz Alžira) izložio je u tjedniku JDD-u izvršni plan za borbu protiv prijetnje koju predstavlja Muslimansko bratstvo: ”Neki ljudi surađuju s Muslimanskim bratstvom, a da to i ne znaju, među stanovništvom, ali posebno među javnim akterima”, rekao je i dodao: ”Napadaju sve dijelove društva i tvore mrežu. Daju upute za glasovanje, podupiru lokalne tvrtke, koriste se antifrancuskom retorikom, pokreću peticije, okružuju lokalne izabrane dužnosnike, potpisuju gospodarska partnerstva s velikim brendovima”.

U intervjuu za Le Monde 23. prosinca, Bertrand Chamoulaud, šef Nacionalne uprave za teritorijalne obavještajne službe, izrazio je zabrinutost zbog Muslimanskog bratstva u Francuskoj. Rekao je da su oni ti koji najviše brinu obavještajne službe i dodao: ”Ako salafistička struja pokušava nametnuti rigoroznu viziju pravila života, branitelji struje Bratstva imaju konstruiraniji projekt. Taj posljednji pokret je više podzemni jer širi svoje ideje kroz vrlo uglađen govor. Ova struja ne zagovara korištenje nasilja za postizanje svojih ciljeva”, objasnio je Bertrand Chamoulaud.

Međutim, prema njegovim riječima: „cilj je vrlo jasan: u konačnici od Francuske i Europe napraviti kalifat nametanjem šerijatskog zakona.

Realnost je neizbježna: utopistička želja za integraciju te populacije i predviđanje dugoročnog mirnog suživota s Europljanima opasna je i neodgovorna iluzija za našu i budućnost naše djece.

narod.hr